Kaak klachten

Kaak klachten

Berichtdoor Bonny » di 11 sep 2012, 15:28

Ik loop al heel wat jaren met kaakklachten rond, nu ongeveer zo'n 20 jaar.
Van kastje naar de muur gestuurd en vanuit daar weer terug naar het kastje.

Uiteindelijk terecht gekomen bij Bijzondere tandheelkunde in Nijmegen, die
hebben me weer een bitje aangemeten voor het knarsen wat ik niet doe, maar
dat kun je 100x vertellen.
Dit was het vierde bitje dus had al het idee dat het niet zou baten en inderdaad
geen baat bij.

Naar speciale fysiotherapie gestuurd, ach daar heb je baat bij zolang je daar loopt.

Later heb Dry Needling laten doen op advies van Tandheelkunde, ik stond er nogal
erg sceptisch tegenover, heb 2 behandelingen gehad en dat is nu ondertussen al een
maand of 6 geleden en nog steeds zijn de extreme pijnen gelukkig niet terug.
Bonny

Re: Kaak klachten

Berichtdoor saskia » di 11 sep 2012, 15:32

kaakklachten zijn mij ook bekend inderdaad en zo gebitje ook helaas. Nu is er bij mij op mijn 15e een slijtage in de kaak aangetoond ( ik klets te veel denk ik :mrgreen: ) dus schuif het automatisch daar op.
saskia
Beheerder

Berichtdoor Catwoman » di 11 sep 2012, 16:12

De enige kaakklachten die ik ken, is dat mijn kaken heel makkelijk 'knakken' als ik iets groots afbijt of iets hards kauw.

Maare... wat is Dry Needling?
Onkruid vergaat niet
Catwoman

Berichtdoor Coyote » do 13 sep 2012, 13:59

De kaakklachten die ik had hebben ze verholpen: alle tanden en kiezen verwijdert.
Ben er absoluut niet blij mee dat ik mijn eigen gebit niet meer heb, maar ben wel onwijs dankbaar dat ik die extreme pijnaanvallen niet meer heb.
Die aanvallen gingen werkelijk door mijn hele lijf heen, waardoor ze echt niet wisten waar het vandaan kwam.
Uiteindelijk bleken mijn kaken ontstoken te zijn, dus een rigoureuze aanpak. Maar nog steeds niet blij dat ik mijn eigen gebit verloren heb hierdoor..... maar wel onwijs blij dat ik van die hellepijnen af ben. Die waren niet meer te dragen :cry:
Coyote

Berichtdoor Bonny » do 13 sep 2012, 15:27

Coyote schreef:De kaakklachten die ik had hebben ze verholpen: alle tanden en kiezen verwijdert.
Ben er absoluut niet blij mee dat ik mijn eigen gebit niet meer heb, maar ben wel onwijs dankbaar dat ik die extreme pijnaanvallen niet meer heb.
Die aanvallen gingen werkelijk door mijn hele lijf heen, waardoor ze echt niet wisten waar het vandaan kwam.
Uiteindelijk bleken mijn kaken ontstoken te zijn, dus een rigoureuze aanpak. Maar nog steeds niet blij dat ik mijn eigen gebit verloren heb hierdoor..... maar wel onwijs blij dat ik van die hellepijnen af ben. Die waren niet meer te dragen :cry:

Kan het heel goed begrijpen dat je blij bent dan je van de extreme pijn
af bent zeg !
Bonny

Berichtdoor Wil » vr 21 sep 2012, 23:53

Is afschuwelijk pijn aan je gezicht ,en de kaken dringt nog eens zo erg door .

Ja dan ben je reuze blij dat je er af bent gelukkig :P .
Lieve groet Wil Afbeelding
Wil

Keer terug naar nevenaandoeningen